Rabu, 14 Disember 2011

Mohon kekuatan saat diduga

Assalammu'alaikum w.b.t


Ya ALLAH....
Sesungguhnya hanya Kau sahaja yg Maha Mengetahui Segalanya....
hanya Kau sahaja yg Maha Mendengar setiap rintihan....
hanya Kau sahaja yg Maha Melihat tentang apa yang telah terjadi....
hanya Kau sahaja yg menghendaki segala ini terjadi
dan setiap yg terjadi ada ceritanya sendiri
dan tercipta sebab atas apa yg telah terjadi....

Ya ALLAH....
Kau menduga sesiapa yg Kau kehendaki....
Kau menduga mengikut keupayaan seseorang insan itu untuk memikulnya
Setiap dugaan yg Kau berikan, pasti tercipta hikmahnya
Kau memberi dugaan
kerna supaya mereka tak leka akan hadirnya Kau
kerna supaya mereka tak lalai dgn duniawi ciptaan Kau
kerna Kau amat menyayangi mereka.....

YA ALLAH....
Berikanlah kekuatan kepada kami
saat Kau memberi dugaan kepada kami
sesungguhnya kami tak kuat
untuk menghadapi segala dugaan 
kami hanya insan yg lemah
yg hanya mampu merintih kepadaMu
Ampunilah segala dosa-dosa kami
dan terimalah taubat kami
Sesungguhnya Kau Maha Menguasai Segalanya....



#saya sgt sedih saat ini dan sebab saya sedih biarlah hanya saya seorang yg mengetahuinya....
saya akan cuba tersenyum walaupun hati saya sedih dan terlinang air mata
Ya ALLAH, Hanya Kau yg Maha Mengetahui tentang apa yg aku rasai sekarang....

berilah kekuatan kepadaku supaya aku kuat untuk menghadapinya.....  ;'')









salam manis anakanda siti.... ;')






Tiada ulasan:

Catat Ulasan